מוניות לטרמינל 1 בנתב"ג / מוניות טרמינל 1 בשדה התעופה

הזמנתם טיסת לואו-קוסט לחו"ל ועכשיו אתם מחפשים גם מונית לואו-קוסט לטרמינל 1 בנתב"ג? – התקשרו עכשיו למוקד תחנת מוניות טרמינל 3 ב – 072-3945767 ותוכלו ליהנות מנסיעה נעימה, חלקה ובטוחה במחירי רצפה!

תחנת מוניות טרמינל 3 פועלת מתוך מתחם איירפורט סיטי (Airport City) כבר יותר מ – 18 שנה ומעניקה שירותי הסעה לטרמינל 1 בנתב"ג במהלך כל ימות השנה (כולל שבתות, חגים ומועדים מיוחדים בלוח השנה העברי/לועזי).

הזמנת מוניות לטרמינל 1 בנתב"ג – מחירים זולים, עמידה בזמנים ושירות 24/7 מסביב לשעון!

בשנים האחרונות, טרמינל 1 בנתב"ג משמש חברות ישראליות ובינלאומיות רבות בטיסות לואו-קוסט לחו"ל או בטיסות פנים לאילת. חברות תעופה פופולריות כמו וויז אייר (Wizz Air), איזיג׳ט (EasyJet), מיסטרל אייר (Mistral Air), ארקיע ואפילו UP חברת הלואו-קוסט של אל על הפכו את טרמינל 1 לבית השני שלהם ולשער היציאה מהארץ.

תחנת טרמינל 3 מעניקה שירותי הסעה לטרמינל 1 במוניות קטנות (פרייבט) אשר מיועדות לעד 4 נוסעים או במוניות גדולות אשר מיועדות לעד 11 נוסעים. כמו כן, בתיאום מראש ניתן להזמין מיניבוסים ואפילו אוטובוסים אשר יכולים להוביל עד 55 נוסעים ביחד לטרמינל 1 בנמל התעופה בן גוריון.

חשוב לציין כי תחנת טרמינל 3 פועלת בהתאם להנחיות משרד התחבורה הישראלי וגובה מחירים בהתאם למחירון הרשמי של משרד התחבורה. מחירון זה מאפשר לנוסעים ליהנות מהנחה של 20%-30% על עלויות הנסיעה בהתאם ליעד הסופי.

מוניות לטרמינל 1 בנתב"ג / מוניות טרמינל 1 בשדה התעופה

מוניות לטרמינל 1 בנתב"ג בפריסה ארצית

צוות הנהגים של תחנת מוניות טרמינל 3 פרוסים לאורכה ולרוחבה של ישראל כך שאנו יכולים להעניק לכם שירות מלא במגוון רחב של יעדים. בין היעדים הנפוצים ביותר, ניתן למצוא:

תחנת טרמינל 3 כוללת אינספור נהגים מקצועיים, אחראיים ואדיבים אשר יעשו את המקסימום האפשרי על מנת להוביל אתכם בדרך הבטוחה, הנוחה והמהירה ביותר לטרמינל 1 בנמל התעופה בן גוריון. אם אתם לא רוצים להעיר את אחד מבני המשפחה באמצע הלילה או לשלם על חנייה יקרה במיוחד בטרמינל 1 של נמל התעופה בן גוריון – זה הזמן להתקשר למוקד תחנת טרמינל 3 ולהתחיל ליהנות מהדרך.

להזמנת לטרמינל 1 בנתב"ג, ניתן להתקשר למוקד הטלפוני של התחנה ב – 072-3945767. המוקד הטלפוני של התחנה מאויש לאורך כל שעות היממה, כך שנוכל להעניק לכם שירות מלא, אדיב ומהיר 24/7 מסביב לשעון!