מחפשים תחנת מוניות לנתב"ג מלוד שזמינה 24/7, גובה מחירים הוגנים ולעולם לא תשאיר אתכם לבד? – אתם יכולים להפסיק לחפש, תחנת מוניות טרמינל 3 לנתב"ג נמצאת כאן בשבילכם. להזמנת מונית לנתב"ג מלוד, ניתן להתקשר למוקד התחנה ב – 072-3945767 ונשמח להיות שם בשבילכם!

הזמנת מוניות לנתב"ג מלוד – מחירים זולים, עמידה בזמנים ושירות 24/7 מסביב לשעון!

תחנת טרמינל 3 לנתב"ג נותנת שירות 24/7 מסביב לשעון וממוקמת בתוך מתחם איירפורט סיטי (Airport City) כבר יותר מ – 18 שנה. כל הנהגים בתחנת טרמינל 3 מקפידים על שירות, בטיחות ומחירים הוגנים בהתאם למחירון הרשמי של משרד התחבורה.

צי הרכבים בתחנת טרמינל 3 עובר אינספור מבדקים ונדרש לעמוד בתקנים המחמירים של משרד התחבורה, על מנת שנוכל להבטיח את בטיחות הנוסעים לאורך כל ימות השנה. אנו מציעים מוניות קטנות של עד 4 נוסעים (ללא הנהג) או מוניות גדולות אשר מתאימות לעד 11 נוסעים (ללא הנהג).

בין השירותים המרכזיים שאנו מעניקים לתושבי לוד והסביבה הקרובה ניתן למצוא:

  • מוניות ספיישל לנתב"ג מלוד – מוניות ספיישל לנתב"ג מלוד מאפשרות לכם להגיע בצורה נוחה, מהירה ופשוטה לטיסה הצפויה. כל הנהגים בתחנת טרמינל 3 מקפידים על תחזוקה יומיומית, ניקיון ובדיקות תקופתיות למונית כך שתוכלו ליהנות מנסיעה נעימה, ריחנית ובטוחה.
  • מוניות גדולות לנתב"ג מלוד – אם אתם קבוצה של 5 נוסעים או יותר, לא תוכלו לנסוע במונית קטנה אחד. במצבים אלה, ניתן להזמין מונית גדולה לנתב"ג מלוד אשר תבצע איסוף של כלל הנוסעים ותחסוך לכם בעלויות ההגעה לנתב"ג מלוד או החזרה ללוד מנתב"ג.
  • שירות שליחויות לנתב"ג מלוד או מנתב"ג ללוד

אם אתם רוצים להגיע לנתב"ג מלוד בצורה המהירה ביותר, בלי לשלם על חנייה יקרה בנמל התעופה בן גוריון ובלי לחצים מיותרים – אנחנו הכתובת שלכם לאורך כל השנה!

להזמנת מונית לנתב"ג מלוד, ניתן להתקשר עכשיו למוקד הטלפוני של תחנת מוניות טרמינל 3 ב – 072-3945767 ונשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה או בקשה הקשורה אלינו.