מוניות גדולות לנתב"ג במחירים אטרקטיביים

מחפשים מונית גדולה לנתב"ג שתסיע את כל המשפחה בצורה מהירה, בטוחה ונוחה? – התקשרו עכשיו לתחנת מוניות טרמינל 3 לנתב"ג ב – 072-3945767 ותוכלו להזמין מונית גדולה לנתב"ג של 6-11 מקומות במחיר אטרקטיבי במיוחד!

תחנת מוניות טרמינל 3 לנתב"ג פועלת מתוך מתחם איירפורט סיטי (Airport City) בנתב"ג כבר יותר מ – 18 שנה בהצלחה. במהלך השנים, הסענו מאות אלפי נוסעים ברחבי הארץ לנתב"ג ומנתב"ג תוך הקפדה על שירות מנצח, עמידה בזמנים ומחיר הוגן לצרכן.

מוניות גדולות לנתב"ג במחירים אטרקטיביים

מוניות גדולות לנתב"ג במחירים אטרקטיביים

הזמנת מונית גדולה לנתב"ג מאפשרת לכם לנסוע בקבוצה גדולה ובצורה זו להוזיל את עלויות הנסיעה לנתב"ג או בדרך חזרה מנתב"ג – במקום להזמין 2 או 3 מוניות ספיישל קטנות ניתן להסתפק במונית אחת גדולה אשר יכולה להכיל את כל הנוסעים והמזוודות לחופשה המפנקת.

תחנת מוניות טרמינל 3 לנתב"ג מחזיקה בצי מוניות גדולות אשר מעניק חווית נסיעה נעימה, בטוחה ונטולת דאגות. צי המוניות הגדולות של תחנת מוניות טרמינל 3 לנתב"ג מתוחזק ברמה יומיומית, על מנת שנוכל להמשיך ולהעניק את השירות הטוב ביותר לאורך כל ימות השנה.

תחנת מוניות טרמינל 3 לנתב"ג פועלת בפריסה ארצית במהלך כל שעות היממה, 7 ימים בשבוע כולל שבתות וחגים. בין היעדים הנפוצים ביותר ניתן למצוא:

כל הנהגים בתחנת מוניות טרמינל 3 לנתב"ג הם נהגים מוסמכים, יוצאי צבא ודוברי עברית/אנגלית. כמו כן, בתיאום מראש ניתן לשריין נהג מונית אשר דובר שפות זרות אחרות כמו ספרדית, רוסית, צרפתית וכדומה.

להזמנת מונית גדולה לנתב"ג, בירורים או מחירים ועלויות ניתן ליצור קשר עם מוקד התחנה ב – 072-3945767. מוקד תחנת מוניות טרמינל 3 לנתב"ג מאויש 24/7 מסביב לשעון, כך שתמיד תוכל לקבל מענה אנושי.