מחפשים מונית לנתב"ג מאורנית באמצע הלילה? רוצים להתפנק כל הדרך לנמל התעופה בן גוריון או שאולי לחזור בלי להטריד את המשפחה והחברים? – התקשרו עכשיו ל – 072-3945767 ונהג מוסמך, מקצועי ואמין של טרמינל 3 לנתב"ג יגיע עד לפתח הבית שלכם.

תחנת מוניות טרמינל 3 לנתב"ג מעניקה שירותי הסעה לנתב"ג מאורנית והסביבה הקרובה כבר יותר מ – 18 שנה בהצלחה יתרה. כאשר אתם בוחרים להזמין מוניות מתנת טרמינל 3 אתם יכולים לישון בשקט ולדעת שאתם נמצאים בידיים טובות.

הזמנת מוניות לנתב"ג מאורנית – מחירים זולים, עמידה בזמנים ושירות 24/7 מסביב לשעון!

צוות הנהגים של תחנת טרמינל 3 לנתב"ג עובד לאורך כל שעות היממה כולל שבתות וחגים. התחנה מחויבת לעמוד במחירון הרשמי של משרד התחבורה, כך שתוכלו ליהנות ממחירים זולים, אטרקטיביים ובלעדיים אשר מגלמים הנחה של 20%-30% אחוזים בהתאם ליעד.

צי המוניות של תחנת טרמינל 3 לנתב"ג מורכב ממוניות קטנות (פרייבט) וגדולות (מיניוואנים, רכבי הסעה ומיניבוסים) אשר יכולות להתאים לקבוצות קטנות של 1-4 נוסעים או לקבוצות גדולות של 5 עד 11 נוסעים.

בין השירותים המרכזיים שאנו מעניקים לתושבי אורנית והסביבה הקרובה, ניתן למצוא:

  • מוניות ספיישל לנתב"ג מאורנית – מוניות ספיישל לנתב"ג מאורנית מאפשרות לכם להגיע לנמל התעופה בן גוריון לאורך כל שעות היממה, מבלי לשלם על חנייה יקרה או להיות מוטרדים מהנסיעה הלוך או חזור לנתב"ג.
  • מוניות גדולות לנתב"ג מאורנית – מוניות גדולות לנתב"ג מאורנית מאפשרות לכל המשפחה או החברים להגיע ביחד ולחסוך בעלויות הנסיעה. מוניות גדולות לנתב"ג מאורנית מתאימות לקבוצות של 5 עד 11 נוסעים, חשוב לבצע את ההזמנה מראש ולא להמתין לדקה ה – 90, כך שנוכל לשריין לכם את הרכב המתאים ביותר.
  • שירות שליחויות מאורנית לנתב"ג או מנתב"ג לאורנית

לקבלת פרטים נוספים על מוניות לנתב"ג מאורנית, הזמנת נסיעה או הצעת מחיר רלוונטית להרכב הנוסעים והמזוודות לנתב"ג, ניתן ליצור עימנו קשר ב – 072-3945767 ומוקד התחנה ישמח לענות לך על כל שאלה או בקשה מיוחדת.