שירות הסעות לנתב"ג

הזמנתם חופשה מפנקת בחו"ל, קניתם קצת דולרים לבזבוזים וארזתם את המזוודות – עכשיו רק נשאר להגיע לשדה התעופה ולצאת לחופשה, אבל איך הכי כדאי לעשות זאת ברכב הפרטי, ברכבת או שאולי בהסעה עם מונית מפנקת מהבית?

מוניות טרמינל 3 לנתב"ג מעניקים שירותי הסעות במהלך כל שעות היממה לשדה התעופה בן גוריון בפריסה ארצית מהצפון ועד הדרום. לקבלת שירות מוניות אמין, ללא תקלות וסיפורי סבתא, ניתן להתקשר אלינו ב – 072-3945767 ומוקד התחנה ישמח לענות לך על כל השאלות ולשריין עבורך נסיעה לנתב"ג.

שירות הסעות לנתב"ג

איך הכי כדאי להגיע לנתב"ג?

פעמים רבות, אנו נשאלים מהי הדרך הנוחה, הזולה והמהירה ביותר להגיע לנתב"ג. על מנת לענות על השאלה, בדקנו את המצב הקיים בין 3 פתרונות תחבורה אשר מוצעות לציבור הרחב:

  • נסיעה ברכב הפרטי לנתב"ג – נמל התעופה בן גוריון מאפשר לכל אחד להגיע עם רכבו הפרטי ולהחנות אותו בין 13 אלף מקומות החניה האפשריים בשדה. נסיעה ברכב הפרטי היא נוחה ללקוח, אך דורשת תשלום יקר על החניה בחניוני נמל התעופה בן גוריון אשר עומד על בין 40 ל – 70 ₪ ליממה. כמו כן, חשוב לזכור כי חניון טרמינל 1 וחניון 15 לטווח ארוך לא צמודים לטרמינל 3 כך שעליכם להתנייד בשאטל בתוך השדה.
  • רכבת לנתב"ג – תחנת הרכבת בנתב"ג מעניקה שירות 24/7, לא כולל שבתות וחגים. אין ספק שהרכבת היא פתרון יעיל, זול ונוח אך לצערנו ניתן למצוא לא מעט תקלות ושיבושים אשר פוגעים בתנועת הנוסעים ומובילים לעיכובים ואיחורים של הנוסעים לנתב"ג. מבחינת העלות הסופית לצרכן, חשוב לזכור כי פעמים רבות צריך להגיע ולחזור מתחנת הרכבת במונית ספיישל.
  • מוניות לנתב"גשירות הסעות מקצועי לנתב"ג מיועד לעד 12 נוסעים ואף יותר בתיאום מראש. שירות מוניות לנתב"ג מאפשר לחסוך זמן יקר ולהתפנק עד הסוף עם מונית VIP ונהג מקצועי אשר אוסף אתכם בפתח הבית ועוזר בהעמסת ופריקת הכבודה בנתב"ג. לרוב, מחירי המוניות לנתב"ג הם יקרים יותר מהרכבת עבור נוסע אחד או שניים, אך מ – 3 נוסעים ויותר עלות המונית הופכת לזולה יותר בהשוואה לכל אלטרנטיבה אחרת.

לסיכום, לא משנה באיזו דרך תחליטו להגיע לנתב"ג, אנו מאחלים לכם נסיעה בטוחה, שקטה ומהירה לנתב"ג ובחזרה לבית.

תחנת מוניות טרמינל 3 לנתב"ג מעניקה שירות בפריסה ארצית מהצפון ועד הדרום. לתיאום נסיעה לנתב"ג, ניתן להתקשר למוקד התחנה ב- 072-3945767 במהלך כל שעות היממה.