תחנת מוניות טרמינל 3 לנתב"ג מעניקה שירותי הסעות לנתב"ג במהלך כל שעות היממה 24/7, בצורה בטוחה, מהירה ומשתלמת במיוחד. אם אתם זקוקים למונית לנתב"ג משערי תקווה, התקשרו עכשיו למוקד התחנה ב – 072-3945767 ותוכלו להגיע או לחזור בראש שקט מהחופשה בחו"ל.

תחנת מוניות טרמינל 3 לנתב"ג ממוקמת בתוך מתחם איירפורט סיטי (Airport City) כבר יותר מ – 18 שנה. במהלך השנים, ליווינו מאות אלפי לקוחות לנתב"ג מכל הארץ ובדרך חזרה מנתב"ג לביתם.

הזמנת מוניות לנתב"ג משערי תקווה – מחירים זולים, עמידה בזמנים ושירות 24/7 מסביב לשעון!

צי המוניות של תחנת מוניות טרמינל 3, מונה מאות מוניות פרטיות וגדולות אשר מתאימות לעד 12 נוסעים כולל הנהג.

כל הנהגים של תחנת מוניות טרמינל 3 הם נהגים מקצועיים, אדיבים ואמינים כך שתוכלו להגיע ליעד בצורה המהירה, הבטוחה והנעימה ביותר. כל הנהגים של התחנה מחויבים לעמוד בקוד האתי שלה ולגבות מחירים הוגנים בהתאם למחירון הרשמי של משרד התחבורה.

תושבי שערי תקווה והסביבה, יכולים ליהנות מסל שירותים שאנו מציעים:

  • מוניות ספיישל לנתב"ג משערי תקווה – הזמנת מונית לשדה התעופה משערי תקווה מבטיחה לכם נסיעה שקטה, נעימה ומהירה.
  • מוניות גדולות לנתב"ג משערי תקווה – במידה ואתם קבוצה גדולה של 5 נוסעים או יותר, ניתן בתיאום מראש להזמין מוניות גדולות לנתב"ג משערי תקווה אשר יאפשרו לכם לנסוע ביחד ולחסוך בעלויות הנסיעה אל ומנמל התעופה בן גוריון.
  • שירות שליחויות מהיר, אמין ומקצועי לנתב"ג משערי תקווה או משערי תקווה לנתב"ג

במידה ועדיין לא נסעתם עם תחנת מוניות טרמינל 3 לנתב"ג, אנו בטוחים שלאחר הנסיעה הראשונה שלכם תשתמשו בשירותינו גם בנסיעות והחופשות הבאות שלכם בחו"ל.

להזמנת מונית לנתב"ג משערי תקווה או לקבלת פרטים נוספים על המחירים והאפשרויות שאנו מציעים, ניתן ליצור עימנו קשר ב – 072-3945767 ואחד ממוקדי התחנה ישמח לעמוד לרשותך!