נהג מונית לנתב"ג

מחפשים מונית לנתב"ג משוהם שתוביל אתכם בבטחה, במהירות ובמחיר זול לנמל התעופה בן גוריון? – התקשרו עכשיו למוניות טרמינל 3 ב – 072-3945767 ושריינו לעצמכם את המונית הבאה לנתב"ג במחיר אטרקטיבי במיוחד.

תחנת מוניות טרמינל 3 לנתב"ג מעניקה שירותי הסעות לנתב"ג משוהם והסביבה הקרובה כבר מעל 18 שנה בהצלחה. יש לא מעט תחנות בישראל, אך רק תחנת מוניות אחת נמצאת בתוך מתחם איירפורט סיטי (Airport City) בשדה התעופה בן גוריון.

מוניות לנתב"ג משוהם – מחירים זולים, עמידה בזמנים ושירות 24/7 שעות ביממה

כל נהגי המוניות בתחנת מוניות טרמינל 3 מתחייבים לא רק למתן שירות במהלך כל שעות היממה ולעמידה בזמנים, אלא גם לעבודה בהתאם למחירון הרשמי של משרד התחבורה לשדה התעופה. עמידה בתנאי המחירון הרשמי של משרד התחבורה מבטיחה לך מחיר הוגן אשר משקף בצורה נאמנה את מרחק הנסיעה, השעה, כמות האנשים והמטען בנתב"ג.

תחנת מוניות טרמינל 3 לנתב"ג מעניקה לתושבי שוהם והסביבה הקרובה מספר רב של שירותים, ביניהם ניתן למצוא:

  • מוניות ספיישל לנתב"ג משוהם – מוניות ספיישל לנתב"ג משוהם מאפשרות לך להתחיל את החופשה ברגל ימין מבלי לדאוג לדרך או לחנייה יקרה בשדה התעופה בן גוריון.
  • מוניות גדולות לנתב"ג משוהם – קבוצות גדולות של 5, 6 ,7, 11 ואפילו 50 נוסעים יכולות לחסוך עוד יותר בעלויות הנסיעה לנתב"ג ולהגיע ביחד לשדה. מוניות טרמינל 3 לנתב"ג מציעות מגוון רחב של מוניות גדולות משוהם בהתאם למספר הנוסעים והכבודה הדרושה.
  • שליחויות לנתב"ג משוהם או משוהם לנתב"ג

השירות המצוין של נהגי תחנת מוניות טרמינל 3 לנתב"ג מאפשר לך לישון בשקט ולדעת שגם אם הזמנת את המונית ל – 4 לפנות בוקר, אחד מנהגי התחנה יחכה מחוץ לדלת ביתך.

לקבלת פרטים נוספים על מוניות לנתב"ג משוהם או לתיאום נסיעה לשדה התעופה משוהם, ניתן להתקשר עכשיו ל – 072-3945767 ומוקד התחנה ישמח לעמוד לרשותך לאורך כל שעות היממה.