נהג מונית לנתב"ג

רוצים להגיע לנתב"ג במהירות, בקלות ומבלי לשבור את הגב בסחיבת מזוודות ברכבת? – התקשרו עכשיו לתחנת מוניות טרמינל 3 ב – 072-3945767 ושריינו נסיעה בתאריך ובשעה שמתאימה לכם במחירים אטרקטיביים!

תחנת מוניות טרמינל 3 לנתב"ג נותנת שירות אדיב, מסור ומקצועי כבר יותר מ – 18 שנה ברציפות מתוך מתחם האיירפורט סיטי (Airport City) בנתב"ג.

מוניות לנתב"ג מרחובות – מחירים זולים, עמידה בזמנים ושירות 24/7 שעות ביממה

צוות הנהגים המוסמכים של תחנת מוניות טרמינל 3 מעניקים שירות לאורך כל שעות היממה תוך עמידה בזמנים ומחירים זולים ללקוח.

המחירים של תחנת מוניות טרמינל 3 לנתב"ג משקפים 30% הנחה על המחירון הרשמי של משרד התחבורה – כך שתוכלו להשאיר לכם יותר כסף לבזבוזים בחו"ל.

תחנת מוניות טרמינל 3 לנתב"ג מעניקה מגוון רחב של שירותים לתושבי רחובות והסביבה, ביניהם ניתן למצוא:

  • מוניות ספיישל לנתב"ג מרחובות – תחנת טרמינל 3 לנתב"ג מציעה מוניות ספיישל VIP לנתב"ג מרחובות. המוניות החדישות, המוחזקות והבטיחותיות של התחנה, יאפשרו לך להגיע לנתב"ג מרחובות מבלי לשלם על חנייה יקרה או להטריח בני משפחה וחברים באמצע הלילה.
  • מוניות גדולות לנתב"ג מרחובות – אם אתם בהרכב של 5 נוסעים או יותר, תמיד תוכלו להזמין מונית גדולה לנתב"ג מרחובות ובצורה זו להגיע ביחד ולהוזיל עוד יותר את עלויות הנסיעה לשדה.
  • שליחויות לנתב"ג מרחובות או מרחובות לנתב"ג

כל צוות התחנה והנהגים מתחייבים להעניק לך שירות VIP איכותי, מהיר והכי חשוב בטיחותי. כל המוניות שלנו מתוחזקות בהתאם לסטנדרטים מחמירים של משרד התחבורה על מנת להעניק לך חווית שירות יוצאת דופן.

להזמנות, בירור מחירים או קבלת פרטים נוספים על מוניות לנתב"ג מרחובות ניתן ליצור עימנו קשר ב- 072-3945767 ומוקד התחנה ישמח לעמוד לרשותך לאורך כל היממה.