רוצים לחסוך על הנסיעה לנתב"ג מראש העין? לא רוצים לשבור קופת חיסכון בכניסה לחניון של נמל התעופה בן גוריון? – התקשרו עכשיו לתחנת טרמינל 3 ב – 072-3945767 והזמינו נהג מונית מקצועי ביום ובשעה שמתאימה לכם.

תחנת מוניות טרמינל 3 היא תחנה מקומית אשר המוקד שלה נמצא בתוך מתחם איירפורט סיטי (Airport City). במהלך השנים, ליווינו מאות אלפי נוסעים אשר רצו להגיע לנתב"ג בדרך הבטוחה, הזולה והנוחה ביותר. אנו מזמינים אתכם להצטרף למשפחה ההולכת וגודלת שלנו ופשוט להתחיל וליהנות מהדרך.

הזמנת מוניות לנתב"ג מראש העין – מחירים זולים, עמידה בזמנים ושירות 24/7 מסביב לשעון!

תחנת טרמינל 3 בנתב"ג מפעילה שירות מוניות והסעות לאורך כל ימות השנה, 24/7 מסביב לשעון. תחנת טרמינל 3 בנתב"ג מפוקחת על ידי משרד התחבורה ופועלת בהתאם למחירון הרשמי של המשרד אשר מקנה לנוסעים 20%-30% הנחה על המחירים שנגבים ברציפים של שדה התעופה בן גוריון.

צוות הנהגים של התחנה מורכב מנהגים מקצועיים אשר מקפידים על מתן שירות לכלל הנוסעים, מחירים הוגנים, מתן עזרה ואדיבות. כל הנהגים של התחנה מחויבים לקוד האתי של התחנה כך שאתם יכולים לישון בשקט ולדעת כי אתם נמצאים בידיים טובות.

בין השירותים המרכזיים שאנו מעניקים לתושבי ראש העין והסביבה ניתן למצוא:

  • מוניות ספיישל לנתב"ג מראש העין – צי המוניות של תחנת טרמינל 3 פרוס בכל רחבי ראש העין והסביבה הקרובה. בצורה זו, באפשרותינו להוזיל לכם את העלויות ולשמור על זמינות מקסימלית לאורך כל שעות היממה.
  • מוניות גדולות לנתב"ג מראש העין – אם אתם קבוצה גדולה של נוסעים, ניתן להוזיל את עלויות הנסיעה על ידי הזמנת מונית גדולה לנתב"ג מראש העין. צי המוניות הגדולות של התחנה מתאים ל – 5, 6, 7 ואפילו 50 נוסעים אשר רוצים להגיע ביחד מנקודה אחת לשנייה.
  • שירות שליחויות לנתב"ג מראש העין או מנתב"ג לראש העין

תחנת טרמינל 3 פועלת 24/7 מסביב לשעון בכל ימות השנה כולל חגים, שבתות ומועדים מיוחדים. התקשרו אל מוקד התחנה עוד היום ותוכלו ליהנות מנסיעה בטוחה במחיר הוגן ומפוקח על ידי משרד התחבורה.

לשריון מונית לנתב"ג מראש העין, ניתן להתקשר עכשיו למוקד הטלפוני ב – 072-3945767 והצוות שלנו ישמח לעמוד לרשותכם בכל דקה.