רוצים להגיע בצורה בטוחה, מהירה ומפנקת לנמל התעופה בן גוריון מקריית אונו? – התקשרו עכשיו ל – 072-3945767 ונהג מקצועי של תחנת מוניות טרמינל 3 יחכה לכם מחוץ לבית ביום ובשעה שתרצו!

תחנת טרמינל 3 פועלת מתוך מתחם איירפורט סיטי (Airport City) כבר מעל ל – 18 שנה. צוות הנהגים המקצועי שלנו, ליווה במהלך השנים מאות אלפי לקוחות בדיוק כמוכם, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שאתם נמצאים בידיים טובות.

הזמנת מוניות לנתב"ג מקריית אונו – מחירים זולים, עמידה בזמנים ושירות 24/7 מסביב לשעון!

תחנת מוניות טרמינל 3 מעניקה שירותי הסעות לנתב"ג באזור קריית אונו והסביבה על ידי צי מוניות קטנות (פרייבט) אשר מיועדות לעד 4 נוסעים ומוניות גדולות אשר מיועדות לעד 11 נוסעים.

כל המוניות של תחנת טרמינל 3 מתוחזקות ברמות הגבוהות ביותר ועומדות בתקנים המחמירים ביותר של משרד התחבורה, על מנת שנוכל להבטיח לכם נסיעה חלקה, בטוחה ונעימה לשדה התעופה בן גוריון.

חשוב לציין כי המחירים שנהגי התחנה גובים עבור הנסיעה לנתב"ג או מנתב"ג הם בהתאם למחירי משרד התחבורה ומוצגים בצורה ברורה בתחנה ובכל מונית אשר פועלת תחת תחנת טרמינל 3.

בין השירותים הנפוצים שאנו מעניקים לתושבי קריית אונו והסביבה ניתן למצוא:

  • מוניות ספיישל לנתב"ג מקריית אונו – תחנת טרמינל 3 לנתב"ג מציעה אינספור מוניות ספיישל לנתב"ג מקריית אונו או בדרך חזרה מנתב"ג לקריית אונו. המוניות שלנו פעילות לאורך כל ימות השנה, 24/7 מסביב לשעון כך שתוכלו להיעזר בנו גם בחגים, שבתות וימים מיוחדים בהם תחנות אחרות לא פעילות במיוחד.
  • מוניות גדולות לנתב"ג מקריית אונו – אם אתם קבוצה גדולה של נוסעים אשר לא נכנסת במונית קטנה אחת, באפשרותינו להעניק לכם שירותי הסעות במוניות גדולות אשר מיועדות לעד 11 נוסעים. נסיעה במונית גדולה לנתב"ג מקריית אונו יכולה לא רק לחסוך לכם כסף רב בנסיעה הלוך/חזור לנתב"ג אלא גם ללכד את כל המשפחה או החברים בדרך לחופשה הצפויה.
  • שירותי שליחויות לנתב"ג מקריית אונו או מנתב"ג לקריית אונו

אנו בטוחים שלאחר שתנסו אותנו בפעם הראשונה, תעזרו בנו גם בנסיעות העתידיות שלכם לנמל התעופה בן גוריון.

לקבלת פרטים נוספים על מונית לנתב"ג מקרית אונו, לבירור מחירים או לקבל שירות מהיר, אמין ומקצועי לאורך כל שעות היום ניתן ליצור עימנו קשר ב – 072-3945767 ונשמח לעמוד לרשותך.