נהג מונית לנתב"ג

רוצים להגיע במהירות, בקלות ובנוחות לנתב"ג ממודיעין באמצע הלילה בלי לבקש טובות מבני משפחה או חברים? רוצים להגיע ישר לעמדת הצ'ק אין, מבלי להיות מטורטרים בין חניוני נתב"ג ומבלי לשלם מחירים מופקעים על החניה בנתב"ג? – התקשרו עכשיו ל – 072-3945767 ומוקד תחנת מוניות טרמינל 3 לנתב"ג ישמח לשריין לכם נסיעה ביום והשעה הנוחה מבחינתכם.

תחנת מוניות טרמינל 3 ממוקמת בלב שדה התעופה בן גוריון בתוך מתחם איירפורט סיטי (Airport City) כבר יותר מ – 18 שנה.

מוניות לנתב"ג ממודיעין – מחירים זולים, עמידה בזמנים ושירות 24/7 שעות ביממה

תחנת מוניות טרמינל 3 מעניקה שירותי הסעה לנתב"ג ממודיעין על ידי צוות נהגים מקצועי, אמין ואדיב.

כל הנהגים בתחנה דוברי עברית, אנגלית או שפות זרות אחרות (בתיאום מראש). כמו כן, כל נהגי התחנה כפופים ופועלים על פי המחירון הרשמי של משרד התחבורה אשר משקף את המחיר ההוגן בהתאם למרחק הנסיעה, שעת הנסיעה, כמות המזוודות ומספר האנשים במונית.

תחנת מוניות טרמינל 3 לנתב"ג מעניקה מגוון רחב של פתרונות הסעה לתושבי מודיעין והסביבה הקרובה, ביניהם ניתן למנות:

  • מוניות ספיישל לנתב"ג ממודיעין – היום, כבר לא צריך להעיר את אמא, אבא או החבר הטוב באמצע הלילה. פשוט מזמינים מונית ספיישל לנתב"ג ממודיעין ומתחילים ליהנות כבר בדרך לנתב"ג.
  • מוניות גדולות לנתב"ג ממודיעין – אם אתם קבוצה של 5, 6, 10 ואפילו 50 איש, צי המוניות של התחנה כולל מספר רב של מוניות גדולות אשר מאפשרות לכם להגיע ביחד לנתב"ג. מוניות גדולות לנתב"ג ממודיעין מאפשרות לכם לא רק להגיע ביחד, אלא גם לחסוך לא מעט כסף בדרך לשדה.
  • שליחויות לנתב"ג ממודיעין או ממודיעין לנתב"ג

כל נהגי תחנת מוניות טרמינל 3 לנתב"ג מתחייבים להעניק שירות הוגן, אדיב והכי חשוב בטוח לנוסעי התחנה.

לקבלת פרטים נוספים על מוניות לנתב"ג ממודיעין, בירור מחירים עדכניים או לשריון נסיעה לנתב"ג ממודיעין, ניתן ליצור עימנו קשר ב – 072-3945767 וצוות המוקדנים בתחנה ישמח לעמוד לרשותכם לאורך כל ימות השנה.