צריכים להזמין מונית לנתב"ג מיהוד באמצע הלילה, ערב חג או במהלך השבת? – אתם מוזמנים להתקשר למוקד תחנת טרמינל 3 ב – 072-3945767 ולקבל שירות VIP מדלת לדלת!

תחנת מוניות טרמינל 3 מבצעת הסעות עד לרציף טרמינל 3 בשדה התעופה בן גוריון או בדרך חזרה מהשדה ליהוד. כאשר אתם בוחרים בתחנת טרמינל 3 לנתב"ג, אתם יכולים לישון בשקט ולדעת שבחרתם בחברת המוניות הגדולה, הטובה והבטוחה בישראל.

הזמנת מוניות לנתב"ג מיהוד – מחירים זולים, עמידה בזמנים ושירות 24/7 מסביב לשעון!

תחנת מוניות טרמינל 3 ממוקמת בתוך מתחם איירפורט סיטי (Airport City) כבר יותר מ – 18 שנה. צוות הנהגים של התחנה נבחר ב"פינצטה" על מנת שנוכל להבטיח נסיעה חלקה, נעימה והכי חשוב בטוחה ליעד.

צי המוניות של תחנת טרמינל 3 כולל מוניות VIP גדולות אשר מיועדות לעד 11 אנשים או מוניות VIP קטנות שמיועדות לעד 4 אנשים. חשוב לדעת כי כל המוניות של התחנה מפוקחות ועומדות בסטנדרטים המחמירים של משרד התחבורה הישראלי.

בנוסף לכך, נהגי התחנה מחויבים לעבוד על פי המחירון הרשמי של משרד התחבורה אשר מעניק לנוסעים הנחה של 20%-30% על המחירים של תחנות אחרות אשר לא פועלות מתוך מתחם איירפורט סיטי (Airport City).

בין השירותים הנפוצים שאנו מעניקים לתושבי יהוד והסביבה ניתן למצוא:

  • מוניות ספיישל לנתב"ג מיהוד – היום, כבר אין צורך להטריד בני משפחה באמצע הלילה או לשלם על חנייה יקרה בנתב"ג. צי המוניות של תחנת טרמינל 3 עומד לרשותך לאורך כל ימות היממה וימות השנה.
  • מוניות גדולות לנתב"ג מיהוד – אם אתם זקוקים למונית גדולה לנתב"ג מיהוד, זה הזמן להתקשר למוקד וליהנות ממחירי מבצע ושירות VIP לאורך כל הדרך.
  • שירות משלוחים לנתב"ג מיהוד או מנתב"ג ליהוד

במידה ואתם מתכננים לטוס בקרוב לחו"ל וזקוקים לשירותי הסעה לנתב"ג מיהוד, מומלץ לבצע את ההזמנה מראש וליהנות ממחירים זולים, זמינות וודאות מלאה.

לקבלת פרטים נוספים או להזמנת מונית לנתב"ג מיהוד, ניתן ליצור עימנו קשר ב – 072-3945767 – המוקד הטלפוני של התחנה זמין לרשותכם 24/7 מסביב לשעון!