אם אתם יוצאים לחופשה מפנקת או נסיעת עסקים בחו"ל וזקוקים להגיע לנתב"ג מגדרה באמצע הלילה כבר אין צורך לבקש טובות מבני משפחה או לשלם מחירי חנייה מופקעים בשדה התעופה. התקשרו עכשיו לתחנת טרמינל 3 ב – 072-3945767 ונהג מוסמך יחכה לכם!

תחנת מוניות טרמינל 3 ממוקמת בתוך מתחם איירפורט סיטי (Airport City) ומעניקה שירותי הסעה לנתב"ג מגדרה כבר יותר מ – 18 שנה.

צי המוניות של התחנה כולל מוניות פרייבט קטנות אשר מתאימות לעד 4 נוסעים, מוניות גדולות אשר מתאימות לעד 11 נוסעים, מיניבוסים ואוטובוסים אשר מיועדים לקבוצות גדולות של עד 50 נוסעים לנתב"ג.

הזמנת מוניות לנתב"ג מגדרה – מחירים זולים, עמידה בזמנים ושירות 24/7 מסביב לשעון!

תחנת מוניות טרמינל 3 לנתב"ג מעניקה שירות לאורך כל שעות היממה, 24/7 מסביב לשעון, תוך הקפדה על מחירים הוגנים ועמידה בזמנים.

כל נהגי התחנה הם נהגים מקצועיים בעלי ניסיון רב שנים של כבישי ישראל, דוברי עברית/אנגלית ויוצאי צבא. המחירים שהנהגים גובים מקהל לקוחות התחנה מפוקחים ומצוינים במחירון הרשמי של משרד התחבורה.

חשוב לדעת כי המחירון הרשמי של משרד התחבורה מעניק הנחה של 20%-30% על מחירי הנסיעה שנגבים ברציף שדה התעופה כך שהרבה יותר משתלם לכם להזמין מראש מונית מתחנת טרמינל 3 לגדרה או מגדרה לנמל התעופה בן גוריון.

תחנת מוניות טרמינל 3 מעניקה לתושבי גדרה והסביבה שירותי הסעות מגוונים ביניהם ניתן למצוא:

  • מוניות ספיישל לנתב"ג מגדרה – מוניות VIP אשר מחכות רק לקחת אתכם לנתב"ג מגדרה או בדרך חזרה מנתב"ג לגדרה. כל המוניות של התחנה מתוחזקות, נקיות ומפנקות במיוחד כך שתוכלו ליהנות מהדרך לנתב"ג או בחזרה לגדרה.
  • מוניות גדולות לנתב"ג מגדרה – קבוצות גדולות של 5,6,7 או 11 נוסעים לא חייבות להזמין 2 מוניות קטנות בשביל להגיע לנתב"ג. תחנת מוניות טרמינל 3 מאפשרת לכם להזמין מונית גדולה אחת, לחסוך בעלויות ולהגיע ביחד לנמל התעופה בן גוריון.
  • שירותי משלוחים לנתב"ג מגדרה או לגדרה מנתב"ג

תחנת מוניות טרמינל 3 מקפידה על עמידה בקוד האתי של משרד התחבורה, מחירים הוגנים, שירות ועמידה בזמנים.

להזמנת מונית לנתב"ג מגדרה או לקבלת פרטים נוספים, מחירים ומענה על שאלות ניתן להתקשר עכשיו למוקד התחנה ב – 072-3945767 ונשמח לעמוד לרשותכם מתחילת החופשה ועד סופה.