נהג מונית לנתב"ג

רוצים להגיע לנתב"ג מגבעת שמואל באמצע הלילה? לא בא לכם לשלם מחירים מופקעים על חנייה בנתב"ג? – אם אתם רוצים להתחיל את הפינוק כבר ביציאה לשדה התעופה, התקשרו עכשיו ל – 072-3945767 ונהג מונית מוסמך של תחנת מוניות טרמינל 3 לנתב"ג יגיע עד אליכם.

תחנת מוניות טרמינל 3 לנתב"ג מציעה מוניות לנתב"ג בפריסה ארצית מתוך מתחם איירפורט סיטי (Airport City) בשדה התעופה בן גוריון. במהלך השנים, ליווינו אלפי נוסעים מגבעת שמואל לנתב"ג ובדרך חזרה מנתב"ג לגבעת שמואל תוך הקפדה על מחירים אטרקטיביים ושירות מנצח.

מוניות לנתב"ג מגבעת שמואל – מחירים זולים, עמידה בזמנים ושירות 24/7 שעות ביממה

תחנת מוניות טרמינל 3 לנתב"ג מקפידה על עמידה בזמנים, שירות 24/7 מסביב לשעון והכי חשוב מחירים הוגנים לצרכן בהתאם למחירון הרשמי של משרד התחבורה לשדה התעופה בן גוריון. פעמים רבות, המחירים של תחנת מוניות טרמינל 3 מתוך שכונות גבעת שמואל זולים ב – 20%-30% מהמחירון הרשמי.

תחנת מוניות טרמינל 3 לנתב"ג מקפידה לא רק על עמידה בזמנים ומחירים הוגנים אלא גם על תחזוקה שוטפת של צי המוניות וניקיון יומיומי של כל מונית בתחנה – בסופו של יום, אף אחד לא רוצה להגיע לנתב"ג עם ריחות לוואי של סיגריות או זבל מהמושב האחורי במונית.

תחנת מוניות טרמינל 3 לנתב"ג מעניקה לתושבי גבעת שמואל והסביבה הקרובה מספר שירותים מרכזיים:

  • מוניות ספיישל לנתב"ג מגבעת שמואל –מוניות טרמינל 3 לנתב"ג מציעה רכבי פרייבט נוחים, חדשים והכי חשוב בטיחותיים לשימוש כלל נוסעי התחנה.
  • מוניות גדולות לנתב"ג מגבעת שמואל – אם אתם קבוצה גדולה של 5, 6, 7 או אפילו 11 נוסעים, ניתן להזמין מונית גדולה אשר תבצע איסוף של כלל הנוסעים מגבעת שמואל ותוביל אותם ביחד לשדה התעופה בן גוריון. בצורה זו, ניתן לא רק להגיע ביחד, אלא גם לחסוך בעלויות הנסיעה לנתב"ג.
  • שליחויות קצרות לנתב"ג מגבעת שמואל או לגבעת שמואל מנתב"ג

כל הנהגים של תחנת מוניות טרמינל 3 לנתב"ג הם נהגים מקצועיים אשר מקפידים על שירות, מחירים הוגנים והגעה בזמן.

לקבלת פרטים נוספים על מוניות לנתב"ג מגבעת שמואל או לתיאום נסיעה לשדה התעופה מגבעת שמואל, ניתן להתקשר עכשיו למוקד התחנה ב – 072-3945767 ואנו נשמח לשרת ולהוביל אתכם בדרך לחופשה בחו"ל.