נהג מונית לנתב"ג

רוצים להגיע במונית קטנה או גדולה לנתב"ג מבני ברק מבלי לשבור קופת חיסכון בדרך לשדה? – התקשרו עכשיו לתחנת מוניות טרמינל 3 ב – 072-3945767 ותוכלו להגיע לנתב"ג במחירים נוחים, ידועים ובלי הפתעות בדקה ה – 90.

תחנת מוניות טרמינל 3 לנתב"ג פועלת כבר יותר מ – 18 שנה בתחום ההסעות לנתב"ג ומנתב"ג. צוות הנהגים והמוקדנים של התחנה קשוב לכל בקשה שלכם, על מנת שתוכלו להגיע בצורה בטוחה, רגועה ונעימה לנתב"ג לבני ברק או בדרך חזרה מנתב"ג לבני ברק.

מוניות לנתב"ג מבני ברק – מחירים זולים, עמידה בזמנים ושירות 24/7 שעות ביממה

צי המוניות של תחנת מוניות טרמינל 3 לנתב"ג כולל מוניות VIP קטנות (מוניות פרייבט אשר מתאימות לעד 4 נוסעים), מוניות גדולות (מתאימות לעד 11 נוסעים) ואף רכבי הסעה ואוטובוסים לקבוצות גדולות במיוחד.

כל הנהגים של התחנה דוברי עברית/אנגלית, אדיבים ומקצועיים. כמו כן, אנו מתחייבים כל הנהגים פועלים וגובים מחירים בהתאם למחירון הרשמי של משרד התחבורה.

תחנת מוניות טרמינל 3 מעניקה לתושבי בני ברק והסביבה שירותים רבים, ביניהם ניתן למצוא:

  • מוניות ספיישל לנתב"ג מבני ברק – מוניות ספיישל לנתב"ג מבני ברק יחסכו לכם את הצורך להיטלטל ברכבות, אוטובוסים או טרמפים לשדה. לא בכל יום אנו טסים לחו"ל, מונית ספיישל לנתב"ג מבני ברק תבטיח כי תוכלו להגיע בזמן לצ'ק אין ולקניות בדיוטי פרי.
  • מוניות גדולות לנתב"ג מבני ברק – במקום להזמין 2 או יותר מוניות קטנות, ניתן להזמין מונית גדולה ובצורה צורה לחתוך את המחירים לנתב"ג מבני ברק ב – 30%-50%. המוניות הגדולות של תחנת טרמינל 3 לנתב"ג מתאימות לקבוצות בנות 5 עד 11 נוסעים. כמו כן, אנו מציעים מיניבוסים ורכבי הסעה אשר מתאימים לעד 50 נוסעים.
  • שליחויות קצרות לנתב"ג מבני ברק או שליחויות מבני ברק לנתב"ג

כאשר אתם מזמינים מונית מתחנת מוניות טרמינל 3, אתם יכולים לישון בשקט ולדעת כי המונית תחכה לכם ביום ובשעה שהזמנתם אותה.

צוות הנהגים בתחנה מעניק שירות אדיב, מקצועי ואיכותי תוך גביית מחיר הוגן, ידוע ומפוקח על ידי משרד התחבורה. לקבלת פרטים נוספים על מוניות לנתב"ג מבני ברק או לתיאום נסיעה לשדה התעופה, ניתן ליצור קשר עם מוקד התחנה ב – 072-3945767.