זקוקים לשירותי הסעה לנתב"ג מבאר יעקב? יוצאים באמצע הלילה ולא רוצים להעיר ולהטריח את אחד מבני המשפחה? – עכשיו, כבר לא צריך להתלבט, התקשרו עכשיו לתחנת מוניות טרמינל 3 לנתב"ג ב – 072-3945767 ונהג מוסמך יחכה ביום ובשעה שמתאימה לכם מחוץ לבית.

תחנת מוניות טרמינל 3 נמצאת בלב ליבו של נמל התעופה בן גוריון במתחם איירפורט סיטי (Airport City) כבר מעל ל – 18 שנה. במהלך שנות הפעילות של התחנה בנתב"ג, הסענו מאות אלפי נוסעים מביתם לנתב"ג ובדרך חזרה מנתב"ג לביתם תוך הקפדה על שירות, עמידה בזמנים ומחירים הוגנים.

הזמנת מוניות לנתב"ג מבאר יעקב – מחירים זולים, עמידה בזמנים ושירות 24/7 מסביב לשעון!

תחנת מוניות טרמינל 3 מעניקה שירותי הסעות לנתב"ג מבאר יעקב והסביבה לאורך כל שעות היממה, 24/7 מסביב לשעון. צוות הנהגים של התחנה מונה עשרות נהגים מקצועיים אשר מקפידים על תחזוקה יומיומית ותקופתית של צי המוניות.

נכון להיום, באפשרותינו להעניק לך שירותי הסעה במוניות VIP קטנות (מוניות פרייבט) או מוניות גדולות אשר מיועדות ל – 5 עד 11 נוסעים לאורך כל ימות השנה. ניתן גם להזמין בתיאום מראש, מיניבוסים או אוטובוסים אשר מיועדים לקבוצות גדולות יותר של 12+ אנשים.

תחנת מוניות טרמינל 3 לנתב"ג מעניקה לתושבי באר יעקב והסביבה הקרובה אינספור שירותים מקצועיים, ביניהם ניתן למצוא:

  • מוניות ספיישל לנתב"ג מבאר יעקב – מוניות ספיישל לנתב"ג מבאר יעקב אשר רק ממתינות לקחת אתכם ליעד הבא. אם אתם רוצים להגיע בצורה בטוחה, מהירה וזולה לנמל התעופה בן גוריון – זה הזמן להתקשר ולהזמין מונית מתחנת טרמינל 3.
  • מוניות גדולות לנתב"ג מבאר יעקב – תחנת טרמינל 3 מאפשר להזמין מונית גדולה לנתב"ג מבאר יעקב אשר מאפשרת לעד 11 נוסעים להגיע ביחד לנמל התעופה בן גוריון. לעתים קרובות, הזמנת מונית גדולה לנתב"ג מבאר יעקב יכולה לחסוך בעלויות הנסיעה משום שאין צורך להזמין 2 מוניות VIP קטנות.
  • שירותי משלוחים מהירים לנתב"ג מבאר יעקב או מנתב"ג לבאר יעקב

כל הנהגים של תחנת מוניות טרמינל 3 לנתב"ג גובים מחירים הוגנים בהתאם למחירון המפוקח של משרד התחבורה. המחירון המפוקח של משרד התחבורה מאפשר לכם ליהנות מהנחה קבועה של 20%-30% על מחירי הנסיעה בנמל התעופה בן גוריון.

להזמנת מונית לנתב"ג מבאר יעקב, ניתן להתקשר עכשיו ל – 072-3945767 ומוקד התחנה ישמח לעמוד לרשותך לאורך כל ימות השנה.