מחפשים לחסוך כמה שיותר בדרך לחופשה המשפחתית או לחופשה העסקית ורוצים מונית זולה לנתב"ג מאור יהודה? – התקשרו עוד היום לתחנת טרמינל 3 ב – 072-3945767 ותוכלו לחסוך עד 30% על עלויות הנסיעה לנתב"ג מאור יהודה!

תחנת מוניות טרמינל 3 פועלת מתוך מתחם איירפורט סיטי (Airport City) ומחויבת למחירון הרשמי של משרד התחבורה אשר מקנה לנוסעים 20%-30% הנחה על המחירים שנגבים ברציפי טרמינל 3 בנמל התעופה בן גוריון.

הזמנת מוניות לנתב"ג מאור יהודה – מחירים זולים, עמידה בזמנים ושירות 24/7 מסביב לשעון!

תחנת מוניות טרמינל 3 ממוקמת במרכז נמל התעופה בן גוריון כבר יותר מ – 18 שנה. במהלך השנים, ליווינו מאות אלפי לקוחות בדרך הלוך או חזור משדה התעופה בצורה אדיבה, מהירה והכי חשוב בטוחה.

צי המוניות של תחנת טרמינל 3 מנוהל, מנוטר ומפוקח בצורה צמודה על ידי נציגי משרד התחבורה הישראלי. כל מונית ומונית בתחנה עוברת בדיקות תקופתיות לשמירה על בטחון הנוסעים וניקיון יסודי בתחילת ובסיום כל יום עבודה.

תחנת מוניות טרמינל 3 מעניקה לתושבי אור יהודה והסביבה הקרובה מגוון של שירותי הסעה, ביניהם ניתן למצוא:

  • מוניות ספיישל לנתב"ג מאור יהודה – תחנת טרמינל 3 מחזיקה בצי מוניות ספיישל אשר ישמחו להעניק לכם שירותי הסעה לנתב"ג מאור יהודה או בדרך חזרה מנתב"ג לאור יהודה. המוניות שלנו הן מוניות בטוחות, מהירות ומפנקות במיוחד אשר יקלו עליכם את תלאות הדרך.
  • מוניות גדולות לנתב"ג מאור יהודה – אם אתם קבוצה גדולה של נוסעים אשר טסים ביחד לחופשה מפנקת או לכנס עסקי, תוכלו להגיע ביחד ולחסוך עוד יותר בעלויות הנסיעה לנתב"ג. אנו מציעים מוניות גדולות לנתב"ג מאור יהודה אשר מתאימות לקבוצות של 5, 6, 7 או 11 נוסעים ואף יותר בתיאום מראש בלבד.
  • שירותי שליחויות לנתב"ג מאור יהודה או מנתב"ג לאור יהודה

לצערנו, פועלים ברציפי טרמינל 3 לא מעט חאפרים ונהגים לא מורשים אשר מוציאים לכלל הנהגים שם רע פעם אחר פעם. אם אתם רוצים להגיע לנתב"ג בצורה מהירה, בטוחה ומפנקת מבלי לשבור קופת חיסכון – אנחנו נמצאים כאן עבורכם.

להזמנת מונית לנתב"ג מאבן יהודה או לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית לצרכים שלכם, ניתן ליצור עימנו קשר ב – 072-3945767 והמוקד הטלפוני שלנו ישמח לעמוד לרשותכם בכל עת!