טסים לחופשה עסקית או משפחתית מאשקלון ולא בא לכם לשלם על חניה במחיר מופקע בנמל התעופה בן גוריון? רוצים להגיע בסטייל לנתב"ג מאשקלון? – תחנת מוניות טרמינל 3 לנתב"ג מעניקה שירות אמין במחיר מפוקח לאורך כל שעות היממה. לשיחה עם מוקד התחנה ניתן להתקשר עכשיו ל – 072-3945767 ונשמח להיות שם בשבילכם!

תחנת מוניות טרמינל 3 לנתב"ג היא בין התחנות הוותיקות, האמינות והמוכרות ביותר בישראל. התחנה ממוקמת כבר יותר מ – 18 שנה במתחם איירפורט סיטי (Airport City) ומעניקה שירות לתושבי אשקלון והסביבה. אם אתם מחפשים תחנת מוניות שאפשר לסמוך עליה שלא תבריז לכם באמצע הלילה – אנחנו בהחלט הכתובת.

מוניות לנתב"ג מאשקלון – מחירים זולים, עמידה בזמנים ושירות 24/7 שעות ביממה

צוות נהגי התחנה מעניק שירות 24 שעות ביממה במוניות ספיישל מרווחות, מפנקות ובטוחות. כל הנהגים מפוקחים על ידי הצוות התפעולי של התחנה ומשרד התחבורה כך שתוכלו ליהנות ממחירים הוגנים בכל נסיעה לנתב"ג מאשקלון והסביבה.

בנוסף, אנו מקפידים על תחזוקה מחמירה של כל מוניות התחנה כך שלא רק שתגיעו במהירות לשדה התעופה אלא גם תוכלו להגיע בצורה בטוחה לחלוטין.

בין השירותים שאנו מעניקים לתושבי אשקלון והסביבה ניתן למצוא:

  • מוניות ספיישל לנתב"ג מאשקלון – תחנת מוניות טרמינל 3 לנתב"ג מונה מאות מוניות ספיישל אשר מעניקות הנחה אפקטיבית של 20%-30% ממחירון משרד התחבורה. מוניות ספיישל לנתב"ג מאפשרות לעד 4 נוסעים להגיע לשדה במחיר הוגן.
  • מוניות גדולות לנתב"ג מאשקלון – תחנת מוניות טרמינל 3 לנתב"ג מונה עשרות מוניות גדולות אשר מאפשרות לכם להגיע ביחד ולחסוך בעלויות הנסיעה לנתב"ג. מוניות גדולות לנתב"ג מתאימות לעד 11 נוסעים, ניתן בתיאום מראש לשריין מיניבוסים ואוטובוסים אשר מיועדים לקבוצות גדולות יותר של עד 50 נוסעים.
  • שליחויות לנתב"ג מאשקלון או שליחויות מנתב"ג לאשקלון

תחנת מוניות טרמינל 3 לנתב"ג מבטיחה לכם שירות, עמידה בזמנים ונסיעה בטוחה לנתב"ג מאשקלון. צוות הנהגים של התחנה הוא מיומן, מפוקח ומקצועי כך שאנו בטוחים שנוכל להעניק לכם שירות לאורך כל שעות היממה.

לקבלת פרטים נוספים על מוניות לנתב"ג מאשקלון או לתיאום נסיעה קרובה לנתב"ג, ניתן להתקשר עכשיו למוקד התחנה ב – 072-3945767 ונשמח להיות שם בשבילכם.