חוק שירותי תעופה (חוק טיבי)

הזמנתם מונית לנתב"ג, הגעתם בזמן ועברתם צ'ק אין בצורה מסודרת, אך עכשיו הטיסה מתעכבת במשך שעות – האם מגיע לכם הטבות ופיצוי כספי בעקבות הבעיות? – שירות Flight Refund עושה לנו סדר בבלאגן.

להזמנת מונית לנתב"ג בפריסה ארצית, 24 שעות ביממה, ניתן להתקשר עכשיו למוקד ההזדמנות של מוניות טרמינל 3 ב – 072-3945767 ולשריין את הנסיעה ביום ושעה הנחוצה לך.

חוק שירותי תעופה (חוק טיבי)

באלו מקרים נוסעים זכאים לפיצוי בגין בעיות בטיסה?

לצערנו, יש לא מעט מקרים בהם נוסעים אשר מגיעים לשדה התעופה מגלים כי הטיסה לא יוצאת בשעה הנקובה על גבי הכרטיס אלא בשעה מאוחרת או מוקדמת יותר. במקרים קיצוניים, הנוסעים מגלים שהטיסה לא יוצאת מן השדה כתוצאה מביטול מצד חברת התעופה או שיש אובר בוקינג בטיסה וחלק מהם יישארו בארץ המקור ולא יטוסו עם כולם.

בכל אחד ממקרים אלה, על פי חוק שירותי תעופה (חוק טיבי) הנוסעים זכאים להטבות ופיצוי כספי אשר תלוי בחומרת המצב:

  • פיצוי על איחור בטיסה – חוק שירותי תעופה קובע מהם ההטבות והפיצויים להם זכאים נוסעים אשר נפגעו כתוצאה מאיחורים ועיכובים בטיסה. באופן כללי, איחור של 2 עד 5 שעות בטיסה מעניק לנוסעים הטבות (שירותי תקשורת, מזון ומשקאות) ובאיחור של 5 שעות ויותר בטיסה הנוסעים זכאים גם לפיצוי כספי.
  • פיצוי על ביטול טיסה – חוק שירותי תעופה קובע כי איחור של יותר מ – 8 שעות בטיסה יחשב לביטול טיסה. נוסעים אשר סבלו מאיחור של 8 שעות ויותר בטיסה או מביטול הטיסה זכאים להטבות (שירותי תקשורת, מזון ומשקאות, אירוח בבית מלון, הסעות אל ומהשדה וכדומה) ופיצויים של עד 3,080 ₪ בהתאם למרחק הטיסה.
  • פיצוי על אובר בוקינג בטיסה – חוק שירותי תעופה קובע כי במקרים בהם יש רישום יתר (אובר בוקינג) בטיסה, הנוסעים שלא עלו לטיסה יהיו זכאים לשירותי סיוע, השבת התמורה ופיצוי כספי של עד 3,080 ₪ בהתאם למרחק הטיסה.

לסיכום, על פי חוק שירותי תעופה (חוק טיבי) נוסעים אשר חוו כשל או רשלנות מצד חברת התעופה, זכאים לפיצוי כספי של עד 3,080 ₪.

במידה ואין לכם כוח להילחם עם חברת התעופה, היכנסו עוד היום לשירות Flight Refund אשר מאפשר לבדוק ולהגיש תביעת פיצויים אונליין. עמלת השירות נגזרת מתוך הפיצוי שמתקבל מחברת הביטוח – כך שאין לכם הוצאות משפטיות אם אתם לא זכאים או שלא הרווחתם מן תביעת הפיצויים.