חברת הסעות מקצועית

נכון להיום, כל אחד יכול לפתוח חברת הסעות וכתוצאה מכך ניתן למצוא לא מעט חאפרים בעלי רכב אחד או שניים אשר מעניקים שירותי הסעות מבלי לערוך ביטוח מתאים או רישיון לעסוק להסעת קטינים וילדים.

בחירה בחברת הסעות המנוהלת על ידי חאפר היא אולי זולה יותר (וגם זה לא תמיד), אך בסופו של דבר היא חושפת אותך ואת המשפחה או החברים שלך לסיכונים רבים. במאמר זה אציג לך מספר כללי אצבע אשר יאפשרו לך לברור בין חברות ההסעה השונות ולבחור את החברה הטובה יותר לצרכים שלך!

חברת הסעות מקצועית

איך לבחור חברת הסעות מקצועית?

חברת הסעות מקצועית נדרשת לעמוד בתקנות המחמירות של משרד התחבורה ורשויות המס השונות. על מנת לבחור חברת הסעות מקצועית, טובה ואמינה מומלץ לבדוק את הפרמטרים הבאים:

  1. ביטוחים – רכבי ההסעות נמצאים במהלך רוב שעות היממה על הכביש ולכן הם חשופים הרבה יותר לתאונות דרכים ופגיעות מרכבים אחרים. בדוק כי לחברת ההסעות יש ביטוח מתאים אשר מכסה לא רק את הרכבים וצוות הנהגים אלא גם את אותך במקרה של תאונה.
  2. מוניטין וניסיון – ככל שחברת ההסעות קיימת יותר שנים, הדבר מעיד על יציבות עסקית, איכות ואמינות מצד מפעילי החברה. לרוב, חברות הסעות בעייתיות לא מצליחות לשרוד יותר מכמה שנים בענף ההסעות.
  3. צי רכבים – אם חברת ההסעות מתפעלת צי רכבים גדול המונה מספר רב של מיניבוסים ואוטובוסים, הדבר יכול להעיד על כך שהחברה פעילה, עובדת ובעלת לקוחות חוזרים רבים.
  4. אזורי פעילות – ישנם חברות אשר פועלות באזורים ספציפיים וכאלה שפועלות בפריסה ארצית. בדוק כי חברת ההסעות שבחרת, בעלת רכבים, מיניבוסים ואוטובוסים באזור הפעילות שלך.
  5. ממליצים – נסה לחפש המלצות או ביקורות מלקוחות עבר של חברת ההסעות. כמו כן, בקש לדבר עם 2-3 לקוחות אחרונים אשר עבדו עם חברת ההסעות בימים או השבועות האחרונים.

לסיכום, מומלץ לא להקל ראש ולבחור בחברת ההסעות הראשונה שצצה לך במהלך החיפושים באינטרנט, שאל שאלות וחקור את החברה שעומדת לפניך – רק בצורה זו תוכל להבטיח את הבטיחות וההגנה האישית שלך ושל האנשים הקרובים ביותר אליך.