זקוקים למונית לנמל התעופה בן גוריון מאלקנה באמצע הלילה? לא רוצים לנהוג כל הדרך לנתב"ג ולשלם מחירים מופקעים על חנייה בנתב"ג? – התקשרו עכשיו לתחנת מוניות טרמינל 3 ב – 072-3945767 ונהג מקצועי יאסוף אתכם ביום ובשעה המתאימה!

תחנת מוניות טרמינל 3 פועלת מתוך מתחם איירפורט סיטי (Airport City) כבר יותר מ – 18 שנה. צוות הנהגים מסיע בצורה נאמנה, מהירה ואדיבה אלפי לקוחות מידי יום – אנו מזמינים אותך להצטרף למשפחה שלנו.

הזמנת מוניות לנתב"ג מאלקנה – מחירים זולים, עמידה בזמנים ושירות 24/7 מסביב לשעון!

צי המוניות של תחנת טרמינל 3 בנתב"ג כולל אינספור מוניות פרייבט קטנות אשר מיועדות לעד 4 נוסעים ומספר רב של מוניות גדולות אשר מיועדות ל – 5 עד 11 נוסעים. כמו כן, בתיאום מראש עם מוקד התחנה ניתן לשריין גם רכבי הסעה, מיניבוסים ואוטובוסים לנתב"ג.

צוות הנהגים של תחנת מוניות טרמינל 3 גובה מחירים הוגנים בהתאם למחירון הרשמי של משרד התחבורה (מחירון אשר משקף הנחה של 20%-30% על מחירי המוניות ברציף של נמל התעופה בן גוריון). כל הנהגים שלנו יוצאי צבא, דוברי עברית, אנגלית ושפות זרות אחרות בתיאום מראש (רוסית, ספרדית וכדומה).

בין השירותים שאנו מעניקים לתושבי אלקנה והסביבה הקרובה, ניתן למצוא:

  • מוניות ספיישל לנתב"ג מאלקנה – אנו מציעים מגוון רחב של מוניות ספיישל לנתב"ג מאלקנה. כל המוניות שלנו מרווחות, מפנקות ומתוחזקות ברמה יומיומית, כך שנוכל להבטיח הגעה בטוחה, רגועה ומהירה לטיסה הצפויה.
  • מוניות גדולות לנתב"ג מאלקנה – אם אתם משפחה גדולה בת 5 נפשות או קבוצת חברים שרוצה להגיע ביחד לחופשה המפנקת, ניתן להזמין מונית גדולה לנתב"ג מאלקנה ובכך לחסוך אפילו עוד קצת בדרך לנמל התעופה בן גוריון.
  • שירות משלוחים מהיר לנתב"ג מאלקנה או מנתב"ג לאלקנה

אנו מתחייבים לכם כי לאחר שתזמינו מונית מהתחנה, תוכלו לישון בשקט ולדעת כי ההגה נמצא בידיים הנכונות.

לקבלת פרטים נוספים או להזמנת מונית לנתב"ג מאלקנה, ניתן ליצור עימנו קשר ב – 072-3945767 ואחד ממוקדני התחנה ישמח לעמוד לרשותך.